sobota, 20 kwietnia 2013

Witajcie :)

Mam na imię Karolina, mam 13 lat. Właściwie skończę dopiero w lipcu, ale to brzmi lepiej niż 12. :)
Uwielbiam czytać, to chyba logiczne, skoro mam bloga na temat książek. Będą się tu pojawiały recenzje przeczytanych przeze mnie lektur. Od razu mówię, że trochę tego będzie. Moi znajomi wiedzą, że potrafię przeczytać 400 stronicową książkę w 2 dni, ale tylko, jeśli na prawdę mnie wciągnie. Lektury szkolne potrafię "czytać" (bo moje czytanie lektury wygląda tak, że siedzę na łóżku, mam otwartą książkę i gram na komórce, albo siedzę na facebooku) przez 2 miesiące i i tak nie skończyć.
Może powiem wam coś o sobie:
Jestem straszną fanką zespołu Evanescence, który większość z Was kojarzy zapewne tylko z tego kawałka:

Mieszkam w pewnym mieście pod Warszawą. Dokładnego adresu nie musicie znać :P
Mam strasznie wredną nauczycielkę od anglika. Focha się na mnie od września, bo nie powiedziałam jej w sklepie dzień dobry. Kij z tym, że jej nie widziałam. >.< I tak się focha...
Panicznie boję się kotów. :/ to dla tego, że jeden mnie drapnął, jak miałam 6 lat. Nie była to jakaś wielka rana, a kotek był jeszcze malutki i bawił się zamkiem od mojej bluzy. Przez przypadek trafił w mój palec, a ja od tego czasu mam kotofobię. ;)
Jestem Potteromaniaczką. Znam wszystkie "czarodziejskie" pojęcia, które pojawiły się w jakiejkolwiek części oraz absolutnie wszystkie zaklęcia, jakich uczą w Hogwarcie.  :)
Ostatnio mam jeszcze świra na punkcie serii "Strażnicy Historii" i zaczyna mi już odbijać, bo aktualnie nie mam dostępu do drugiej części. A pierwsza skończyła się w takim momencie, że po prostu miałam ochotę rozszarpać autora na strzępy. No cóż, na pewno w niedalekiej przyszłości pojawi się recenzja części pierwszej.
Na wstępie muszę jeszcze zaznaczyć, że nie jestem normalną dziewczyną, więc czasem możecie nie wytrzymywać ze mną psychicznie, tak tylko ostrzegam.
Na razie żegnam i biorę się za pisanie mojej pierwszej recenzji. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz